The Basic Principles Of درمان گلو درد اول صبح

Wiki Article

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش اطلاعات عمومی شماست و به منزله تجویز پزشکی نیست.

اما مهم است که حتی اگر این علائم را دارید به پزشک مراجعه کنید تا پزشک بیماری را تشخیص داده و داروهای لازم را برای شما تجویز کند. در صورتی که علائم زیر را دارید به پزشک مراجعه کنید:

تمامی حقوق مادی و معنوی برای مجله اینترنتی نایریکا محفوظ است.

می توانید تخم شنبلیله بخورید ، از روغن موضعی استفاده کنید یا چای شنبلیله بنوشید . چای شنبلیله یک درمان طبیعی برای گلودرد است.

باید هرچه زودتر درمان شود، زیرا گلودرد استرپتوکوکی، قلب (روماتیسم قلبی) و کلیه ها را نیز درگیر می کند.

• اگر به آب و صابون دسترسی ندارید، از تمیزکننده‌های بر پایه الکل استفاده کنید.

اگر بیمار هستید هنگام عطسه یا سرفه دهان خود را بپوشانید. غذاهای تند یا اسیدی مانند آب پرتقال درمان گلو درد بعد از استخر نخورید.

خواص ضد عفونی و ضد باکتری، و دیگر خواص درمانی موجود در سیر کمک می‌کنند تا گلو درد را از خود دور کنیم.

بابونه حاوی سالیسیلیک اسید است که دارای خاصیت ضد درد, مسکن و ترشح عرق می باشد.

این دارو با نام دیگر بروفن نوعی داروی ضدالتهاب غیراستروئیدی است که برای تسکین علائم آرتریت (التهاب مفصل)، دیسمنوره (قاعدگی دردناک)، حملات نقرس و آسیب‌های حین ورزش و نیز به عنوان تب‌بر و ضد درد به ویژه در دردهای ناشی از التهاب استفاده می‌شود.

در هر صورت، گلو درد خیلی مسری است و مهم است که به محض بروز نشانه ها به این مساله رسیدگی کنید. خوشبختانه، داروهایی طبیعی برای درمان گلو درد وجود دارند که شما می توانید در خانه از آن ها استفاده کنید و و به درمان خانگی گلو درد بپردازید و به آنتی بیوتیک برای مشکلات گلو درد نیاز ندارید. علائم ,دلایل و درمان گلو درد های پاییزی و زمستانی :

برای درمان سریع و فوری این بیماری می‌توانید درصورت داشتن علائم با استفاده از پلتفرم نوبت‌دهی آنلاین دکتردکتر، یک نوبت آنلاین دکتر بگیرید و توسط یک متخصص معاینه شوید.

همچنین، می توانید محلول سرکه سیب را در گلویتان قرقره کنید.

چند قطره روغن اکالیپتوس می تواند این ترفند را موثرتر کند.

Report this wiki page